• امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024

برگزاری مانور مقابله با عرضه سموم غیرمجاز و تقلبی در عنبرآباد 

  • کد خبر : 7273
  • ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲
برگزاری مانور مقابله با عرضه سموم غیرمجاز و تقلبی در عنبرآباد 

حامد عمرانی در حاشیه برگزاری مانور مقابله با عرضه سموم غیرمجاز و تقلبی با اشاره به ظرفیت‌های بالای کشاورزی شهرستان عنبرآباد گفت: ساماندهی و نظارت بر فعالیت فروشگاه‌های عرضه سموم و آفت‌کش‌های کشاورزی سطح شهرستان به طور مستمر در طول سال انجام می‌شود. وی افزود: ساماندهی و نظارت بر فعالیت فروشگاه‌های عرضه سموم و آفت‌کش‌های […]


حامد عمرانی در حاشیه برگزاری مانور مقابله با عرضه سموم غیرمجاز و تقلبی با اشاره به ظرفیت‌های بالای کشاورزی شهرستان عنبرآباد گفت: ساماندهی و نظارت بر فعالیت فروشگاه‌های عرضه سموم و آفت‌کش‌های کشاورزی سطح شهرستان به طور مستمر در طول سال انجام می‌شود.

وی افزود: ساماندهی و نظارت بر فعالیت فروشگاه‌های عرضه سموم و آفت‌کش‌های کشاورزی با نزدیک شدن به فصل پاییز و شروع مصرف کود و سم در مزارع شهرستان به صورت هفتگی انجام می‌گیرد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد با بیان اینکه هم اکنون ۴۶ فروشگاه عرضه سموم و نهاده‌های کشاورزی در شهرستان فعالیت دارند، بیان کرد: طی بازدید‌های صورت گرفته از فروشگاه‌های کشاورزی شهرستان عنبرآباد، مقداری سم و کود غیرمجاز و تاریخ مصرف گذشته کشف شد که پس از کشف و ضبط آن ها، پرونده قضایی برای واحد‌های صنفی متخلف تشکیل و با واحدهای متخلف برخورد شد.

وی یکی از دلایل مطلوبیت نسبی اوضاع را مدیریت و بازدید‌های مستمر جهاد کشاورزی شهرستان دانست.

این مقام قضایی توصیه کرد: عاملان توزیع، بایستی سموم مورد نیاز خود را از کارخانه‌های معتبر و کشاورزان نیز از عاملان مجاز تهیه و با توصیه کارشناسان مصرف کنند.

با هدف اجرای  الزامات پدافند غیر عامل، مانور بازرسی فروشگاه‌های کشاورزی در عنبرآباد با همراهی جمعی از مسئولان این شهرستان برگزار شد.

لینک کوتاه : https://ghasreaseman24.ir/?p=7273

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.