• امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024

۱۴۰۸ واحد مسکن ملی خودمالکی در زنجان به مرحله عقد قرارداد با بانک رسید

  • کد خبر : 50514
  • ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱
۱۴۰۸ واحد مسکن ملی خودمالکی در زنجان به مرحله عقد قرارداد با بانک رسید

بهزاد کردلو رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه‌ و شهرسازی استان زنجان گفت: ثبت‌نام برای اخذ تسهیلات خودمالکی از اواخر سال ۱۴۰۰ شروع شده است و همچنان تداوم دارد و در این مدت بیش از ۱۰ هزار پروانه ساختمانی صادر شده است. وی تعداد واحد معرفی شده در بخش خودمالکی به شبکه بانکی […]


بهزاد کردلو رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه‌ و شهرسازی استان زنجان گفت: ثبت‌نام برای اخذ تسهیلات خودمالکی از اواخر سال ۱۴۰۰ شروع شده است و همچنان تداوم دارد و در این مدت بیش از ۱۰ هزار پروانه ساختمانی صادر شده است.

وی تعداد واحد معرفی شده در بخش خودمالکی به شبکه بانکی را در استان چهار هزار و ۵۵ واحد مسکونی بیان کرد و اظهار داشت: از این تعداد یک هزار و ۴۰۸ واحد مسکونی منجر به انعقاد قرار داد با بانک شده است.

رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه‌و شهرسازی استان زنجان، تصریح کرد: هم اکنون سقف تسهیلات پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و با کارمزد ۲۳ درصد و ۲۰ ساله است و در جلسات شورای مسکن به ریاست استاندار، بر پرداخت تسهیلات مذکور توسط بانک ها تاکید شده است.

به گفته این مسوول، در صورت عدم اعطای تسهیلات از سوی بانک ها جرایمی نیز در قانون جهش تولید مسکن در نظر گرفته شده است.

کردلو تاکید کرد: با همکاری بانک های عامل، پرداخت این نوع تسهیلات فرصت بسیار طلایی برای خود مالکان است و با این میزان تسهیلات بانکی، متقاضیان می‌توانند در زمین خودشان اقدام به ساخت‌وساز کنند.

وی یادآور شد: زنجانی‌ها می‌توانند به سامانه جامع طرح های حمایتی مسکن به آدرس مراجعه و از تسهیلات خود مالکی استفاده کنند.

لینک کوتاه : https://ghasreaseman24.ir/?p=50514

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.