• امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024

گشایش ۲۰۰ آشپزخانه اطعام مهدوی کمیته امداد در آذربایجان غربی

  • کد خبر : 52580
  • ۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۸
گشایش ۲۰۰ آشپزخانه اطعام مهدوی کمیته امداد در آذربایجان غربی

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی اظهار کرد: با هدف اطعام نیازمندان و به مناسبت نیمه شعبان ۲۰۰ آشپزخانه مرکزی کمیته امداد امام خمینی با مشارکت نهاد‌ها و گروه‌های جهادی و خیران از امروز در استان فعالیت خود را آغاز کردند. رضا مهر افروز  ادامه داد: این آشپزخانه‌ها که تاپایان ماه مبارک رمضان […]


مدیر کل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی اظهار کرد: با هدف اطعام نیازمندان و به مناسبت نیمه شعبان ۲۰۰ آشپزخانه مرکزی کمیته امداد امام خمینی با مشارکت نهاد‌ها و گروه‌های جهادی و خیران از امروز در استان فعالیت خود را آغاز کردند.

رضا مهر افروز  ادامه داد: این آشپزخانه‌ها که تاپایان ماه مبارک رمضان فعالیت خواهند کرد به صورت همزمان در خو‌ی نیز افتتاح شدند .

وی افزود: در گام نخست در این آشپزخانه‌ها به مناسبت عید نیمه شعبان ۱۵ هزار پرس غذای کرم طبخ و بین نیازمندان توزیع می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان تصریح کرد: قرار است است در آشپزخانه‌های مرکزی تا پایان ماه مبارک رمضان با مشارکت خیران و نیکوکاران بیش از ۲۰۰ هزار پرس غذای کرم طبخ و درماه مبارک رمضان در افطار بین نیازمندان و خانواده‌های زیر پوشش این نهاد توزیع شود.

مهر افروز گفت: در صورت افزایش میزان مشارکت خیران و نیکوکاران شمار آشپزخانه‌های مرکزی اطعام مهدوی افزایش هم خواهد یافت .

حجت الا سلام قاسم خانی امام جمعه خوی هم در این آئین با تقدیر از خیران و کمیته امداد امام خمینی ره در راه اندازی آشپزخانه‌های اطعام مهدوی این فعالیت را نتیجه عشق به ولایت و امام زمان (عج) دانست و افزود: این آشپزخانه هاه فرصت بسیار مناسبی برای دستگیری و تامین نیاز‌های اولیه نیازمندان است .

مردم نیکوکار آذربایجان غربی از ابتدای امسال بیش از ۶۲۰ میلیارد تومان برای نیازمندان استان کمک کرده اند.

لینک کوتاه : https://ghasreaseman24.ir/?p=52580

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.