• امروز : پنجشنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 16 May - 2024

گسترش همکاری دفتر منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت با وزارت بهداشت کشورمان

  • کد خبر : 52427
  • ۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴
گسترش همکاری دفتر منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت با وزارت بهداشت کشورمان

وزیر بهداشت کشورمان در دیدار با مدیر جدید منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت ابراز امیدواری کرد که همکاری دفتر منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت با وزارت بهداشت گسترش یابد.   به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، دکتر عین اللهی و دکتر حنان بلخی، مدیر جدید منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت در حاشیه اجلاس […]

وزیر بهداشت کشورمان در دیدار با مدیر جدید منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت ابراز امیدواری کرد که همکاری دفتر منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت با وزارت بهداشت گسترش یابد.

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، دکتر عین اللهی و دکتر حنان بلخی، مدیر جدید منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت در حاشیه اجلاس کیفیت و ایمنی در مراقبت‌های بهداشتی و درمان در قطر، دیدار و گفتگو کردند.

 

دکتر بهرام عین اللهی­ با اشاره به دستاورد‌های نظام سلامت جمهوری اسلامی افزود: برنامه ملی سلامت خانواده، برنامه‌ای پیشگیرانه در حوزه سلامت است که در ۱۹۵ شهرستان کشور در حال اجرا است.

 

دکتر بلخی مدیر جدید منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت نیز در این دیدار ضمن تبریک به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران به دلیل پیشرفت‌های چشمگیر و ستودنی در حوزه سلامت، اظهار کرد: تلاش دارم در منطقه مدیترانه شرقی بر سه موضوع توانمند سازی نیرو‌های انسانی حوزه سلامت، خودکفایی در تولید دارو و تجهیزات پزشکی، مبارزه با مواد مخدر و درمان معتادان متمرکز شوم.

 

وی یاد آور شد: باید گفتگوی گسترده‌ای با کشور‌های عضو صورت گیرد، تا به مشکلات منطقه مدیترانه شرقی بر طرف شود.

وی در پایان اظهار تمایل کرد تا با سفر به ایران با جزئیات اجرای برنامه سلامت خانواده در کشورمان بیشتر آشنا شود.

لینک کوتاه : https://ghasreaseman24.ir/?p=52427

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.