• امروز : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 15 May - 2024

پزشک آملی باحجاب شد و عذرخواهی کرد+فیلم

  • کد خبر : 1157
  • ۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۵
پزشک آملی باحجاب شد و عذرخواهی کرد+فیلم

“از همه عذرخواهی می‌کنم/ ملزم به رعایت حجاب هستم” آفتاب‌‌نیوز : فاطمه رجایی‌راد که اخیرا با انتشار ویدئویی از مراسم تجلیل از پزشکان نمونه شهرستان آمل و بی‌توجهی‌اش به حجاب قانونی و عرفی جامعه هنگام حضور در سالن و دریافت جایزه از مسئولان خبرساز شده بود، امروز -جمعه- در پیامی ویدئویی بابت رفتار هنجارشکنانه‌اش عذرخواهی […]


“از همه عذرخواهی می‌کنم/ ملزم به رعایت حجاب هستم”

آفتاب‌‌نیوز :

فاطمه رجایی‌راد که اخیرا با انتشار ویدئویی از مراسم تجلیل از پزشکان نمونه شهرستان آمل و بی‌توجهی‌اش به حجاب قانونی و عرفی جامعه هنگام حضور در سالن و دریافت جایزه از مسئولان خبرساز شده بود، امروز -جمعه- در پیامی ویدئویی بابت رفتار هنجارشکنانه‌اش عذرخواهی کرد.

وی در این پیام ویدئویی گفت: «با توجه به این‌که به ۲ اصل مهم جسارت در بیان عقیده و جرأت در پذیرش اشتباه اعتقاد دارم، صمیمانه از تمام کسانی که با رعایت نشدن حجاب کاملم باعث کدورت خطر یا توهین به مقدسات‌شان شدم عذرخواهی می‌کنم. «از نظام پزشکی شهرستان آمل هم که ماه‌ها برای برگزاری این برنامه زحمت کشیدند و با وجود تذکرشان به من برای رعایت حجاب تذکرشان را نادیده گرفتم و زحمات‌شان را پایمال کردم عذرخواهی می‌کنم.»

رجایی راد در اظهاراتش از برخی تلاش‌ها توسط افراد ناشناس برای فراهم کردن مقدمات پناهندگی‌اش به کشور‌های دیگر خبر داد و اظهار کرد: «در ارتباط با بازتاب خبری این موضوع و تماس افرادی ناشناس برای کمک به پناهندگی سیاسی هم با صدای بلند می‌گویم سال‌هاست تصمیم خودم را گرفتم و اینجا می‌مانم. ریشه من در این آب و خاک است و قصد ترک کشورم را ندارم. من ایران را انتخاب کردم تا زندگی و خدمت کنم و همینجا خاک شوم. به همین دلیل باید تابع قوانین اعم از رعایت حجاب باشم.»

ب‌ه نوشته ایرنا؛ در مراسم تجلیل از پزشکان نمونه آمل که در یکی از تالار‌های پذیرایی این شهرستان و با حضور جمعی از مدیران محلی مربوطه برگزار شد، یکی از پزشکان حین دریافت لوح تقدیر بدون رعایت حجاب روی سن حاضر شد.

به دنبال بروز چنین رفتاری در این مراسم، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران واکنش نشان داد و در محکومیت این اقدام بیانیه‌ای صادر کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز اعلام کرد که مدیران حاضر در همایش تجلیل از پزشکان نمونه آمل، به دلیل این اقدام به هیئت تخلفات اداری و انتظامی معرفی شدند و تعلیق پروانه طبابت پزشک متخلف توسط نظام پزشکی در دستور کار قرار گرفت.

به نوشته فارس، فرمانده سپاه شهرستان آمل نیز طی بیانیه‌ای اعلام کرده بود: بی‌حرمتی و بی‌قانونی در هر جایگاه و مقامی در نظام جمهوری اسلامی جایگاهی ندارد و سپاه شهرستان آمل نیز مقابل هر نوع بی‌حرمتی، بی‌حیایی و بی‌قانونی می‌ایستد و نمی‌گذارد خاطر مردم غیور آمل خدشه‌دار و خون شهدای گرانقدرمان در این نظام مقدس جمهوری اسلامی پایمال شود؛ لذا باید همگان بدانند بدون هیچ تعارف و اغماضی رفتار سخیف و دون شان فرد خاطی در مراسم تجلیل از پزشکان که با بی‌حیایی و بی‌عفتی در مقابل چشمان همه و مسؤولان این شهرستان قانون را زیرپاگذاشته و بدون داشتن حجاب در مراسم حضور پیدا کرده و در فضای مجازی به چنین بی‌عفتی افتخار کرده است را محکوم می‌کنیم و با مسؤولان؛ فرد خاطی و دست اندرکاران این مراسم برخورد قانونی و قضایی به عمل می‌آید؛ تا درس عبرتی برای برگزارکنندگان چنین مراسم‌های و اشخاص خاطی و دیگر افرادی که حامی چنین بی‌قانونی هستند شود و مسؤولانی که در چنین برنامه‌های شرکت می‌کنند باید جوابگوی مردم باشند.

لینک کوتاه : https://ghasreaseman24.ir/?p=1157

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.