• امروز : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 15 May - 2024

وزارت بهداشت تنها متولی حوزه دارو رسانی به در منزل

  • کد خبر : 51448
  • ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵
وزارت بهداشت تنها متولی حوزه دارو رسانی به در منزل

رئیس سازمان غذا و دارو مسئولیت دارورسانی و ارسال کامل دارو را بر عهده وزارت بهداشت دانست. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سید حیدر محمدی در حاشیه بازدید از شرکت‌های فناور در حوزه تجهیزات پزشکی در استان البرز درباره اینکه آیا کار تدوین آیین نامه با همکاری وزارت ارتباطات و کارگروه اقتصاد دیجیتال بوده […]

رئیس سازمان غذا و دارو مسئولیت دارورسانی و ارسال کامل دارو را بر عهده وزارت بهداشت دانست.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سید حیدر محمدی در حاشیه بازدید از شرکت‌های فناور در حوزه تجهیزات پزشکی در استان البرز درباره اینکه آیا کار تدوین آیین نامه با همکاری وزارت ارتباطات و کارگروه اقتصاد دیجیتال بوده است یا خیر؟ گفت: در این زمینه نظر کارگروه اقتصاد دیجتال و سایر دستگاه‌ها در تدوین آیین نامه دارورسانی اخذ شده است.

رئیس سازمان غذا و دارو همچنین در پاسخ به سئوالی درباره زمان ابلاغ آیین نامه دارو رسانی به در منزل گفت: بحث دارورسانی به در منزل از یک سال گذشته به صورت آزمایشی آغاز شده است و در دهه مبارک فجر به کل کشور گسترش می‌یابد.

حیدر محمدی افزود: هم اکنون آیین نامه آماده ابلاغ است و به محض ابلاغ در یک استان به صورت آزمایشی آغاز می‌شود و به تدریج در کل کشور گسترش می‌یابد.

در مصوبه هیئت وزیران آمده است که زمینه عملیاتی شدن توزیع دارو از طریق سکوها و کسب و کار های اینترنتی با همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات باید انجام گیرد.

لینک کوتاه : https://ghasreaseman24.ir/?p=51448

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.