• امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024

لیست جدید قیمت برنج ایرانی؛ برنج هاشمی کیلویی چند؟

  • کد خبر : 42602
  • ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۶
لیست جدید قیمت برنج ایرانی؛ برنج هاشمی کیلویی چند؟

بر اساس جدیدترین قیمت برنج در بازار، قیمت برنج هاشمی از برند صدری آقاجانیان در کیسه ۱۰ کیلوگرمی به یک میلیون و ۴۹۹ هزارتومان رسیده است. همچنین قیمت برنج معطر هاشمی گیلان سرازارع در همین وزن حوالی یک میلیون و ۱۵۰ هزارتومان است. قیمت برنج ایرانی هاشمی درجه یک از برند طبیعت در کیسه ۱۰کیلوگرمی […]

بر اساس جدیدترین قیمت برنج در بازار، قیمت برنج هاشمی از برند صدری آقاجانیان در کیسه ۱۰ کیلوگرمی به یک میلیون و ۴۹۹ هزارتومان رسیده است. همچنین قیمت برنج معطر هاشمی گیلان سرازارع در همین وزن حوالی یک میلیون و ۱۵۰ هزارتومان است.

قیمت برنج ایرانی هاشمی درجه یک از برند طبیعت در کیسه ۱۰کیلوگرمی نیز یک میلیون و ۱۰ هزارتومان است. قیمت برنج طارم فریدونکنار نیز برای ۱۰ کیلوگرم به ۲ میلیون تومان رسیده است. قیمت برنج شمال دم سیاه گیلان نیز ۸۵۰ هزارتومان اعلام شده است. برای خرید برنج ایرانی بیتمز الماس در همین وزن باید یک میلیون و ۶۰۰ هزارتومان هزینه کنید.

مرغوب‌ترین برنج ایرانی

برنج از ارزشمندترین و پرمصرف‌ترین غلات در سراسر جهان است. برنج ایرانی که بیشتر در شمال ایران در گیلان و مازندران و در جنوب در خوزستان کشت می‌شود عطر و طعم مختلفی دارد. عطر و طعم برنج ایرانی با انواع برنجی که در دنیا وجود دارد فرق دارد. به همین دلیل مردم ایران طرفدار برنج ایرانی هستند. این محصول قوت غالب سفره‌های ایرانی است و تقریبا همه غذا‌هایی که در برنامه غذایی ما وجود دارد در کنار برنج معنا پیدا می‌کنند.

لینک کوتاه : https://ghasreaseman24.ir/?p=42602

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.