• امروز : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 15 May - 2024

در مسیر پیشرفت و تعالی استان در کنار استاندار کرمانشاه هستیم

  • کد خبر : 50339
  • ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۹:۰۱
در مسیر پیشرفت و تعالی استان در کنار استاندار کرمانشاه هستیم

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، سردار محمدنظر عظیمی در نشست فرماندهان و پرسنل قرارگاه نجف سپاه پاسداران که عصر امروز یکشنبه (۲۹ بهمن‌ماه) در حسینیه شهدای این قرارگاه برگزار شد، اظهار کرد: آیین معنوی و بزرگ اربعین حسینی در تابستان امسال برگزار می‌شود. وی افزود: از تلاش‌های استاندار کرمانشاه برای مدیریت و میزبانی آبرومند و […]


به گزارش خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، سردار محمدنظر عظیمی در نشست فرماندهان و پرسنل قرارگاه نجف سپاه پاسداران که عصر امروز یکشنبه (۲۹ بهمن‌ماه) در حسینیه شهدای این قرارگاه برگزار شد، اظهار کرد: آیین معنوی و بزرگ اربعین حسینی در تابستان امسال برگزار می‌شود.

وی افزود: از تلاش‌های استاندار کرمانشاه برای مدیریت و میزبانی آبرومند و شایسته از زوار شریف حسینی قدردانی می‌کنم.

فرمانده قرارگاه نجف اشرف سپاه پاسداران تصریح کرد: با برنامه‌هایی که در دستورکار مدیریت ارشد و نهادهای انقلابی استان قرار دارد و به صورت مستمر در حال پیگیری است، اربعین سال آینده باشکوه تر از امسال برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: مشکلات انباشته‌ای از سال‌های گذشته در استان وجود دارد که استاندار کرمانشاه تمام توان خود را برای کاهش و رفع آنها به‌کار گرفته و می‌تواند با همت بلند و پیگیری‌های مستمر و دلسوزانه در مهار آنها موفق باشد.

عظیمی اضافه کرد: ما بر حسب تکلیف و رسالت پاسداری در عرصه‌های مختلف در کنار استاندار کرمانشاه بودیم و خواهیم بود و امیدواریم که بتوانیم خدمتگزار دولت مردمی سیزدهم بوده، در پیشرفت و تعالی استان سهمی داشته و تاثیرگذار باشیم.

46

لینک کوتاه : https://ghasreaseman24.ir/?p=50339

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.