• امروز : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 15 May - 2024

تقویت مناسبات حوزه سلامت ایران و قطر

  • کد خبر : 52451
  • ۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۷:۲۴
تقویت مناسبات حوزه سلامت ایران و قطر

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت:­ این همکاری‌ها می‌تواند در زمینه گردشگری سلامت، تبادل استاد و دانشجو، تدابیر بهداشتی و مقابله با بیماری‌ها شکل گرفته و تقویت شود.   به گزارش خبرگزاری صدا و سیما­، دکتر بهرام عین اللهی در  دیدار با دکتر حنان الکواری، وزیر بهداشت قطر که در حاشیه همایش بین المللی […]

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت:­ این همکاری‌ها می‌تواند در زمینه گردشگری سلامت، تبادل استاد و دانشجو، تدابیر بهداشتی و مقابله با بیماری‌ها شکل گرفته و تقویت شود.

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما­، دکتر بهرام عین اللهی در  دیدار با دکتر حنان الکواری، وزیر بهداشت قطر که در حاشیه همایش بین المللی کیفیت و ایمنی در مراقبت‌های بهداشت و درمان در دوحه  انجام شد، با اشاره به لزوم همکاری‌های منطقه‌ای برای مقابله با بیماری ها، یادآور شد: «ما می‌توانیم به کمک بسیاری از کشور‌های منطقه در زمینه بیماری‌های واگیر بشتابیم».

وی از آمادگی دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران برای همکاری با کشور قطر در زمینه‌های علمی، پژوهشی و آموزشی خبر داد و تاکید کرد: باید ارتباط دانشمندان دو کشور در زمینه کار‌های پژوهشی، عملیاتی و میدانی توسعه یابد.

در این­ دیدار­تقویت مناسبات حوزه سلامت دو کشور مورد تاکید طرفین قرار گرفت.

خانم حنان الکواری، وزیر بهداشت قطر نیز در این دیدار از آمادگی این کشور برای گسترش همکاری‌های منطقه‌ای و مشترک با ایران در حوزه سلامت خبر داد و گفت: تبادل استادان علوم پزشکی بین دو کشور به ارتقای سلامت همگانی و دانش پزشکی می‌انجامد.

وی از دیگر زمینه‌های تقویت روابط دو کشور را تسهیل گردشگری سلامت دانست.

لینک کوتاه : https://ghasreaseman24.ir/?p=52451

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.