• امروز : پنجشنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 16 May - 2024

راه اندازی کارناوال شادی در اعیاد شعبانیه

  • کد خبر : 51867
  • ۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸
راه اندازی کارناوال شادی در اعیاد شعبانیه

ایمان درخشی رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه با اشاره به اعیاد شعبان و برنامه‌های تدارک دیده شده، گفت : به منظور ایجاد شور و نشاط جامعه شهری در این اعیاد هشت جشن در هشت منطقه شهرداری به همراه برنامه‌های متنوع دیگری تدارک دیده شده است. وی با تاکید به همکاری کانون‌های خدمت […]


ایمان درخشی رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه با اشاره به اعیاد شعبان و برنامه‌های تدارک دیده شده، گفت : به منظور ایجاد شور و نشاط جامعه شهری در این اعیاد هشت جشن در هشت منطقه شهرداری به همراه برنامه‌های متنوع دیگری تدارک دیده شده است.

وی با تاکید به همکاری کانون‌های خدمت رضوی و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه در برگزاری جشن‌های ایام شعبان، افزود: در برگزاری این جشن‌ها محوریت با سازمان فرهنگی شهرداری بوده که از امروز این جشن‌ها آغاز شده و تا اواخر هفته آینده ادامه خواهد داشت.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: در روز گذشته به مناسبت روز جوان اجتماع سه هزار و ۵۰۰ نفری رأی اولی‌ها با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و آموزش پرورش استان کرمانشاه برگزار شد که در آستانه عرصه انتخابات و هم‌زمان با ولادت حضرت علی اکبر (ع) فضای شاد و مفرحی برای این جامعه هدف بود.

درخشی به راه اندازی کارناوال شادی در ایام شعبان نیز اشاره کرد و گفت: این کارناوال که با کمک هیأت‌های مذهبی و کانون خدمت رضوی با محوریت سازمان فرهنگی شهرداری طراحی شده قرار است با حرکت در سطح شهر پیام آور شادی عمومی باشند و عمده برنامه‌های این کارناوال برگزاری نمایش، مولودی، نور افشانی، برگزاری مسابقه و محله گردی است که اتومبیل این کارناوال با دیزاین ویژه خود در هر مرحله پیام آور شادی خواهد بود.

وی ادامه داد: در روز نیمه شعبان نیز به مناسبت روز ولادت امام زمان (عج) از حد فاصل مراد حاصل تا پل صیاد شیرازی بسته خواهد شد و با برپایی جشن یک کیلو متری تمامی دستگاه‌های اجرایی استان باید حضور مؤثر داشته باشند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه با تاکید بر برپایی غرفه‌های متنوع و با موضوعات فعالیت‌های گوناگون در جشن روز عید شعبان، خاطرنشان کرد: گروه‌های هنر‌های نمایشی، موسیقی، عکاسی، سرآشپزان و آشپزان، ورزشکاران و صنف‌های مختلف در این جشن حضور داشته که از مجموع این پیاده راه حدود ۱۰۰ الی ۱۵۰ متر با ۱۴ غرفه مربوط به شهرداری خواهد بود.

درخشی یاد آوری کرد: علاوه بر برپایی غرفه‌های مربوطه به شهرداری و حضور تمامی مناطق شهرداری در این غرفه‌ها و ارائه خدمات و ایجاد زمینه شادی برای مردم سن اصلی این مراسم برای برنامه‌های موسیقی، نمایش، مسابقه، قرعه کشی و… توسط سازمان فرهنگی شهرداری مدیریت خواهد شد .

لینک کوتاه : https://ghasreaseman24.ir/?p=51867

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.