• امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024

انتخابات تجلی حضور ملت در تعیین سرنوشت خود است

  • کد خبر : 19773
  • ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳
انتخابات تجلی حضور ملت در تعیین سرنوشت خود است

لطیف صادقی فرماندار ویژه شهرستان دهلران در نشست شورای اداری دهلران با محوریت برنامه‌های هفته بسیج، اظهار کرد: برگزاری انتخابات از مهمترین وظایف وزارت کشور بوده و تبلور این مهم در هیئت‌های اجرایی نمایان می‌شود که از میان اقشار مختلف مردم، همه گروه ها، سلایق و طوایف انتخاب می‌شوند. وی به روند بررسی صلاحیت‌ها در […]


لطیف صادقی فرماندار ویژه شهرستان دهلران در نشست شورای اداری دهلران با محوریت برنامه‌های هفته بسیج، اظهار کرد: برگزاری انتخابات از مهمترین وظایف وزارت کشور بوده و تبلور این مهم در هیئت‌های اجرایی نمایان می‌شود که از میان اقشار مختلف مردم، همه گروه ها، سلایق و طوایف انتخاب می‌شوند.

وی به روند بررسی صلاحیت‌ها در هیئت اجرایی اشاره کرد و افزود: مشارکت پرشور مردم در انتخابات محور اصلی است و در این راستا نیز نشست‌هایی با قشر‌های مختلف مردم شهرستان برگزار می‌شود و از مدیران می‌خواهیم در امر تامین امکانات برای ستاد انتخابات شهرستان نهایت همکاری داشته باشند.

فرماندار ویژه دهلران در بخش دیگری از سخنان گفت: بسیج در همه صحنه‌های ارزشی و دفاع از انقلاب و ولایت پیشگام بوده و یک الگو است.

وی مطرح کرد: سردار شهید سلیمانی به عنوان نماد مقاومت در جهان، حاصل همین تفکر بسیج است که امروز برای همه ما شهید سلیمانی یک مکتب محسوب می‌شود.

وی با اشاره به سفر رئیس جمهور در آینده نزدیک به استان ایلام گفت: این سفر برای شهرستان دستاورد‌های خوبی خواهد داشت و قطعا باعث ایجاد امید و تسریع در روند اجرای پروژه‌ها خواهد شد.

امام جمعه دهلران نیز در این نشست با تبریک هفته بسیج، گفت: گرامیداشت این هفته با توجه به سوابق مردم دهلران در دفاع مقدس و تبیین دستاورد‌های آن برای نسل جوان یک ضرورت است.

حجت الاسلام سید محسن موسوی، انتخابات مجلس شورای اسلامی را مهم برشمرد و بر ضرورت مشارکت مردم تاکید کرد.

وی افزود: ضمن رعایت قانون و مقررات، نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی هم باید اخلاق مداری و قانون را در تبلیغات‌ها رعایت کنند.

لینک کوتاه : https://ghasreaseman24.ir/?p=19773

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.