• امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024

ساخت پارک محله‌ای کودک در محله مسجد اولیای کازرون به زودی کلید خواهد خورد

  • کد خبر : 33628
  • ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۳
ساخت پارک محله‌ای کودک در محله مسجد اولیای کازرون به زودی کلید خواهد خورد

دومین دیدار مردمی شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و معاونان در قالب طرح صدای محله در مسجد جامع اولیای کازرون برگزار شد. شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و معاونان با حضور در مسجد جامع اولیا طی نشست صمیمی مسائل و مشکلات اهالی این محله را مورد بررسی قرار دادند. نوذری شهردار کازرون اظهار کرد: توجه […]


دومین دیدار مردمی شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و معاونان در قالب طرح صدای محله در مسجد جامع اولیای کازرون برگزار شد.

شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و معاونان با حضور در مسجد جامع اولیا طی نشست صمیمی مسائل و مشکلات اهالی این محله را مورد بررسی قرار دادند.

نوذری شهردار کازرون اظهار کرد: توجه ویژه به محله‌های کم برخوردار شهر، از جمله رویه‌هایی است که شورای اسلامی شهر و شهرداری در پیش گرفته است.

او تصریح کرد: ساماندهی و بهسازی میدان انقلاب، بهسازی میدان فروردین، بهسازی و زیباسازی بلوار شهید براتی، احداث خیابان حد فاصل میدان فروردین به میدان خبرنگار و بهسازی خیابان ابوسحق از جمله اقدامات شهرداری طی ۲ سال گذشته در محله مسجد اولیای کازرون بوده است.

نوذری با اشاره به احداث پارک محله‌ای کودک در این منطقه از شهر، گفت: برای ساخت این پارک طی ۲ سال گذشته بیش از ۸ میلیارد تومان هزینه شده است و تا پایان سال نیز یک و نیم میلیارد تومان بودجه برای احداث آن در نظر گرفته ایم.

در ادامه این دیدار، اهالی این محله درخواست ها، مسائل و مشکلات خود را با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر در میان گذاشتند و شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر به سوالات و درخواست‌های شهروندان پاسخ دادند.

شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و معاونان ضمن در جریان قرار گرفتن از مشکلات محله، به همراه اهالی محل، بخش‌هایی از مشکلات محله را مورد بازدید قرار دادند.

لینک کوتاه : https://ghasreaseman24.ir/?p=33628

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.