• امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024

نابودی جوندگان موذی با اجرای طرح طعمه‌گذاری در منطقه ۱۰ اصفهان

  • کد خبر : 51906
  • ۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۱
نابودی جوندگان موذی با اجرای طرح طعمه‌گذاری در منطقه ۱۰ اصفهان

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با اشاره به  آغاز طرح طعمه‌گذاری برای نابودی جوندگان موذی در بیشتر محله‌های این منطقه  گفت: این طرح در راستای توجه به محله‌محوری در محله‌های عسگریه، لاله، ۲۴ متری، سروش، پروین، فرسان، آل‌خجند، عطار نیشابوری، هفتون و مادی مرغاب اجرا شد. محمد صیرفی‌نژاد با اشاره به اینکه محله‌های منطقه ۱۰ […]


مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با اشاره به  آغاز طرح طعمه‌گذاری برای نابودی جوندگان موذی در بیشتر محله‌های این منطقه  گفت: این طرح در راستای توجه به محله‌محوری در محله‌های عسگریه، لاله، ۲۴ متری، سروش، پروین، فرسان، آل‌خجند، عطار نیشابوری، هفتون و مادی مرغاب اجرا شد.

محمد صیرفی‌نژاد با اشاره به اینکه محله‌های منطقه ۱۰ شهرداری باید از وجود جوندگان موذی پاکسازی شود، افزود: در این طرح طعمه‌گذاران هفته‌ای یک بار با حضور در مناطق پانزده‌گانه، باغچه‌ها و مادی‌های مناطق را از سم آکنده می‌کنند.

او گفت برای مبارزه با جوندگان موذی به‌خصوص موش، از سم‌های پلیت، پفکی، وکس قرمز و وکس بنفش در معابر، پارک‌ها و فضای سبز استفاده می‌شود.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با بیان اینکه پاکسازی محله‌ها در روز‌های پایانی سال جاری در دستور کار قرار گرفته است، تاکید کرد: جای‌گذاری ۱۰ کیلو سم در یک روز در سطح منطقه به‌همت طعمه‌گذاران انجام شد تا در زمان عید نوروز اغلب موش‌ها و جوندگان موذی نابود شود.

لینک کوتاه : https://ghasreaseman24.ir/?p=51906

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.