• امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024

آسفالت ریزی ۴۵ هزار متر مربع در بخش مرکزی شبستر

  • کد خبر : 8370
  • ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۹:۰۳
آسفالت ریزی ۴۵ هزار متر مربع در بخش مرکزی شبستر

سینا ظهیر مالکی در نشست دهیاران و روسای شورا‌های اسلامی با اشاره به اختصاص قیررایگان به روستا‌ها گفت: در سال جاری در ۸ روستا به مساحت ۴۵ هزار متر مربع با اعتبار ۱۷ میلیارد تومان تاکنون آسفالت ریزی شده است. وی افزود:باید در جهت رفع محرومیت از برخی روستا‌ها به جد پیگیری نموده و از […]


سینا ظهیر مالکی در نشست دهیاران و روسای شورا‌های اسلامی با اشاره به اختصاص قیررایگان به روستا‌ها گفت: در سال جاری در ۸ روستا به مساحت ۴۵ هزار متر مربع با اعتبار ۱۷ میلیارد تومان تاکنون آسفالت ریزی شده است.

وی افزود:باید در جهت رفع محرومیت از برخی روستا‌ها به جد پیگیری نموده و از ادارات ذیربط نیز خواستار توجه به مسائل و مشکلات روستا‌ها هستیم.

وی با اشاره به فرا رسیدن فصل بارش‌ها عنوان کرد:باید در اسرع وقت مسیل‌های سیل در سطح روستا‌ها توسط ادارات ذیربط و همکاری دهیاری‌ها لایروبی شود.

بخشدار بخش مرکزی شبستر خواستار پیگری جدی مشکلات توسط دهیاران شده و افزود:تلاش کنیم در مدت مسئولیت مان خدمات خوبی برای مردم داشته باشیم.

ظهیرمالکی با اشاره به انتخابات پیش رو خاطرنشان کرد:دهیاری‌ها از ورود به تبلیغات کاندیدا‌ها اکیدا پرهیز نمایند و صرفا در جهت افزایش مشارکت مردم در انتخابات تلاش کنند.

وی ادامه داد:افزایش و حضور پرشور مردم در انتخابات به نفع مردم بوده و باید اقدامات فرهنگی در این راستا انجام شود.

وی  با انتقاد از عدم توجه دهیاری‌ها به مسائل فرهنگی در روستا‌ها خاطرنشان کرد:برخی آسیب‌های اجتماعی در سطح روستا‌ها نیز دیده می‌شود که دهیاری‌ها باید در کنار اقدامات عمرانی به مقوله فرهنگ نیز توجه اساسی داشته باشند.

لینک کوتاه : https://ghasreaseman24.ir/?p=8370

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.