• امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024

برنامه‌ریزی برای عرضه اقلام تنظیم بازار در چهارمحال و بختیاری

  • کد خبر : 43992
  • ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۸:۴۲
برنامه‌ریزی برای عرضه اقلام تنظیم بازار در چهارمحال و بختیاری

محمدکاظم منزوی در نشست برنامه‌ریزی تامین کالا‌های اساسی به‌مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی و تقارن نوروز با ماه مبارک رمضان اظهار کرد: امسال جشن‌های مختلفی در سطح بازار اجرا و همزمان طرح‌های تنظیم بازار و عرضه اقلام تنظیم بازار به‌طور گسترده برای اجرا در شهرستان‌های استان برنامه‌ریزی شده است. معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال […]


محمدکاظم منزوی در نشست برنامه‌ریزی تامین کالا‌های اساسی به‌مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی و تقارن نوروز با ماه مبارک رمضان اظهار کرد: امسال جشن‌های مختلفی در سطح بازار اجرا و همزمان طرح‌های تنظیم بازار و عرضه اقلام تنظیم بازار به‌طور گسترده برای اجرا در شهرستان‌های استان برنامه‌ریزی شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: با توجه به افزایش قیمت گوشت قرمز، هم‌اکنون گوشت قرمز منجمد برای تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری تامین شده است که به‌موقع توزیع می‌شود.


بیشتر بخوانید


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: برای دهه فجر انقلاب اسلامی و ماه‌های شعبان و رمضان ۱۲۰ برنامه نمایشگاه عرضه مستقیم و فوق‌العاده پیش‌بینی شده است.

فضل‌الله رحمتی اضافه کرد: کارت‌های اعتبار خرید ۲۰۰ میلیون ریالی به هر فرد حقیقی داده و در اردی‌بهشت‌ماه بازپس‌گیری می‌شود.

عبدالله گنجی مدیرکل امور مالیاتی چهارمحال و بختیاری گفت: بخشودگی ۱۰۰ درصد جرائم مالیاتی مشمولان تبصره ماده ۱۰۰ در دستور کار قرار دارد.

وی تاکید کرد: برخی افراد در زمان تنظیم اظهارنامه قرار بوده مالیات را در پنج قسط بدهند که می‌توانند تا پایان بهمن‌ماه پرداخت کنند.

لینک کوتاه : https://ghasreaseman24.ir/?p=43992

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.