• امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۲۵۳ پروژه راه در چهارمحال و بختیاری

  • کد خبر : 15743
  • ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۹:۵۹
افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۲۵۳ پروژه راه در چهارمحال و بختیاری

روح الله غلامی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری  گفت: ۲۵۳ پروژه حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در استان با مجموع ۲۳ هزار و ۳۶۰ میلیارد ریال اعتبار در سفر رئیس جمهور افتتاح و یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز می‌شود. وی افزود: از این تعداد، ۱۳۹ پروژه با اعتبار […]


روح الله غلامی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری  گفت: ۲۵۳ پروژه حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در استان با مجموع ۲۳ هزار و ۳۶۰ میلیارد ریال اعتبار در سفر رئیس جمهور افتتاح و یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز می‌شود.

وی افزود: از این تعداد، ۱۳۹ پروژه با اعتبار ۱۳۰ هزار و ۳۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد که ۴۶ پروژه آن‌ها در حوزه آسفالت محور‌های شریانی، اصلی و روستایی، ۲۴ پروژه در حوزه ابنیه فنی و رفع نقاط پرحادثه و ۱۰ پروژه در حوزه ایمنی (خط‌کشی، نصب حفاظ و علائم) قابل افتتاح هستند.

غلامی بیان داشت: همچنین ۲۱ پروژه در زمینه خرید و تعمیرات ماشین‌آلات، ۱۳ پروژه در حوزه مدیریت راه‌ها شامل نصب دوربین و تجهیزات هوشمند جاده‌ای و ۲۵ پروژه فنی و ساخت، تعمیر و یا تجهیز ساختمان اداری، راهدارخانه، پاسگاه پلیس راه، پایانه بار و مسجد بین راهی افتتاح می‌شود.


بیشتر بخوانید


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: همزمان با سفر رئیس جمهور به استان عملیات اجرایی ۱۱۴ پروژه دیگر با پیش‌بینی اعتبار ۱۰ هزار و ۳۳۰ میلیارد ریال آغاز می‌شود.

وی گفت: از تعداد پروژه‌های مذکور، ۴۶ پروژه آسفالت محور‌های شریانی، اصلی و روستایی، ۶ پروژه ابنیه فنی و رفع نقاط پرحادثه و ۵ پروژه در حوزه ایمنی (خط‌کشی، نصب حفاظ و علائم) است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری افزود: همچنین عملیات اجرایی ۶ پروژه شامل خرید و تعمیرات ماشین‌آلات، ۲۲ پروژه در حوزه مدیریت راه‌ها (نصب دوربین و تجهیزات هوشمند جاده‌ای)، ۲۶ پروژه فنی و ساخت، تعمیر و تجهیز ساختمان اداری، راهدارخانه، پاسگاه پلیس راه، پایانه بار و مسجد بین‌راهی و سه پروژه نگهداری راه‌ها در زمینه عملیات راهداری زمستانی آغاز می‌شود.

لینک کوتاه : https://ghasreaseman24.ir/?p=15743

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.