• امروز : پنجشنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 16 May - 2024

طرح ملی قرآنی «مستورا» در اردبیل اجرا می‌شود

  • کد خبر : 17497
  • ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۸
طرح ملی قرآنی «مستورا» در اردبیل اجرا می‌شود

حجت‌الاسلام صابر طهماسبی در آئین تجلیل از مربیان قرآن طرح سمیر در اردبیل، اظهار کرد: طرح حفظ موضوعی قرآن کریم یکی از شاخص‌ها و برنامه‌های ابلاغی سازمان دارالقرآن‌الکریم است که امسال به عنوان یکی از اولویت‌های کاری ابلاغ شده و اجرا می‌شود. او بر ضرورت استفاده از پیام‌های قرآنی در بطن جامعه و نیز در […]


حجت‌الاسلام صابر طهماسبی در آئین تجلیل از مربیان قرآن طرح سمیر در اردبیل، اظهار کرد: طرح حفظ موضوعی قرآن کریم یکی از شاخص‌ها و برنامه‌های ابلاغی سازمان دارالقرآن‌الکریم است که امسال به عنوان یکی از اولویت‌های کاری ابلاغ شده و اجرا می‌شود.

او بر ضرورت استفاده از پیام‌های قرآنی در بطن جامعه و نیز در بین خانواده‌ها تاکید کرد و گفت: طرح حفظ موضوعی قرآن کریم «مستورا» با هدف گفتمان‌سازی و حفظ موضوعی قرآن کریم در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل با اشاره به اینکه این طرح قرآنی با مشارکت و همکاری مدارس، ادارات، مؤسسات و خانه قرآنی اجرا خواهد شد، تصریح کرد: در راستای اجرای این طرح، ۱۲ آیه موضوعی قرآن کریم انتخاب شده و در قالب یک کتابچه چاپ شده که در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌گیرد.

حجت‌الاسلام طهماسبی افزود: در این طرح حفظ موضوعی قرآن که منبع آموزشی آن کتاب «مستورا» بوده، ۱۲ آیه کاربردی با مقتضیات روز جامعه را داوطلبان حفظ خواهند کرد و در پایان دوره در صورت کسب امتیاز لازم، گواهینامه به شرکت‌کنندگان اعطا خواهد شد.

 

لینک کوتاه : https://ghasreaseman24.ir/?p=17497

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.