• امروز : پنجشنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 16 May - 2024

تجمع خودجوش اردبیلی‌ها در حمایت از مردم غزه

  • کد خبر : 13469
  • ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۲
تجمع خودجوش اردبیلی‌ها در حمایت از مردم غزه

در این تجمع خودجوش که در محوطه بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی برگزار شد، اقشار مختلف مردم استان اردبیل به ویژه کودکان، نوجوانان، زنان و مردان غیرتمند دیار سبلان با سر دادن شعار‌های ضد استکباری سعی کردند تا حمله به بیمارستان‌ها و مراکز غیرنظامی را در غزه محکوم کرده و از جوامع بین‌المللی بخواهند تا به […]


در این تجمع خودجوش که در محوطه بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی برگزار شد، اقشار مختلف مردم استان اردبیل به ویژه کودکان، نوجوانان، زنان و مردان غیرتمند دیار سبلان با سر دادن شعار‌های ضد استکباری سعی کردند تا حمله به بیمارستان‌ها و مراکز غیرنظامی را در غزه محکوم کرده و از جوامع بین‌المللی بخواهند تا به جنایات رژیم صهیونیستی پایان دهند.

در این تجمع شرکت‌کنندگان خواستار همراهی کشور‌های اسلامی در ارسال و صادرات ارزاق، نفت و گاز به مردم مظلوم غزه شده و ضرورت انسجام امت اسلامی را در مقابله با غده سرطانی رژیم صهیونیستی خواستار شدند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل در حاشیه این تجمع اعتراض‌آمیز مردم استان اردبیل اظهار کرد: اینکه تاکنون ۴ هزار کودک مظلوم و شیرخواره به شهادت رسیدند، نشان از سفاهت و سنگ‌دلی رژیمی است که موجودیتش رو به فنا است.

حجت‌الاسلام حسن باقری تصریح کرد: اگر امت اسلامی وحدت و انسجام خود را حفظ کنند، نابودی رژیم صهیونیستی دور از دسترس نیست و به زودی شاهد شکست و فنای این رژیم در نقشه جغرافیایی جهان خواهیم بود.

او گفت: رژیم صهیونیستی امروز با حمایت همه‌جانبه آمریکا و سران غرب به هر جنایتی دست زده و از ابتدای یورش به سرزمین غزه ۱۱ هزار و ۲۰۰ زن، کودک و غیرنظامی را به شهادت رسانده و با این جنایت خود ثابت کردند که این رژیم سفاک، کودک‌کش و نژادپرست به هیچ قاعده و قانونی پایبند نیست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل افزود: مردم استان اردبیل در شهر‌های مختلف چنین تجمعی را برگزار کرده و کادر درمانی بیمارستان‌ها نیز با برگزاری تجمعات اعتراض‌آمیز خواستار پایان دادن به حملات بی‌رحمانه به بیمارستان‌ها و کشتار ظالمانه کودکان و مردم بی‌دفاع غزه شدند.

حجت‌الاسلام باقری در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: باید کشور‌های اسلامی در قبال مردم غزه احساس مسئولیت کرده و به صحنه بیایند و بیش از این اجازه ندهند تا خون انسان‌های بیگناه به خاطر سفاکی یک رژیم بی‌هویت ریخته شود.

علاوه بر اردبیل، در سایر شهر‌های استان به ویژه کادر بهداشتی و درمانی اعم از بیمارستان‌های پارس‌آباد، خلخال و اردبیل با برگزاری تجمعات اعتراض‌آمیز کشتار کودکان، زنان و مردان بی‌دفاع را در سرزمین مردم غزه و فلسطین محکوم کردند.

لینک کوتاه : https://ghasreaseman24.ir/?p=13469

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.